Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-5791 elstock

Alternator 28-5791 ELSTOCK

28-5791 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5791

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

28-5791

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 180
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 55
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki L-Dummy (Plug 145)
Ciężar netto [kg] 7,1
Otwór Ø 1 [mm] 11
nr EAN 5704651397155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5791 ELSTOCK

Koszt kaucji: 438.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FIAT DUCATO REGENEROWANY

Alternator 28-5791 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Alternator 28-5791 producenta ELSTOCK

PEUGEOT

5705KP

CITROËN

1608840980, 1613272580

FIAT

504280012, 51787165, 5801526032

numery OEM:
CITROËN      1608840980
CITROËN      1613272580
FIAT      504280012
FIAT      51787165
FIAT      5801526032
PEUGEOT      5705KP
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5791 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.