Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0240 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0240 ELSTOCK

51-0240 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
682.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0240

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN SD6V12
Ø koła pasowego [mm] 119
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 135
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 8
Ciężar netto [kg] 5,7
nr EAN 5704651057158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0240 ELSTOCK

Koszt kaucji: 247.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C4 I, PEUGEOT 206, 307, 307/KOMBI 1.4D-2.0D 12.99-

Kompresor, klimatyzacja 51-0240 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0240 producenta ELSTOCK

PEUGEOT

6453KW, 6453LA, 9639078280, 9682930280

numery OEM:
PEUGEOT      6453KW
PEUGEOT      6453LA
PEUGEOT      9639078280
PEUGEOT      9682930280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0240 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.