Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX309836A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX309836A0 FTE automotive GmbH

RX309836A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX309836A0

Średnica tłoka [mm] 30
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy AKEBONO
parzyste numery artykułów RX309837A0
nr EAN 4028569498386

skład zestawu:
RKS8630003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8830009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8930005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX309836A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: MITSUBISHI COLT III, GALANT V, GALANT VI, LANCER IV 1.8/2.0/2.4 06.84-12.93
numery OEM:
MITSUBISHI      MB316144
MITSUBISHI      MB534588
MITSUBISHI      MB587774
MITSUBISHI      MB587793
zamienniki:
ADC44501
brak
BLUE PRINT
ADC44507
brak
BLUE PRINT
PF20137
brak
LPR
PF20205
brak
LPR
LC7128
brak
DELPHI
13012130159
brak
SBS
34076
brak
KAWE
38153400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX309836A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu