Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.3 E quattro (1991.09-1994.12) 133km » RX349801A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.3 E Quattro (1991.09-1994.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349801A0 FTE automotive GmbH

RX349801A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX349801A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX349802A0
nr EAN4028569439969

skład zestawu:
RKS8636023 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349801A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349801A0 OPEL ASTRA G 1.0 60KM 03-04, 1.2 16V 65KM 98-00, 1.6 103KM 02-09 TYŁ LEWY
numery OEM:
OPEL      542006
OPEL      542337
OPEL      542463
OPEL      5542271
OPEL      93170598
OPEL      93173259
OPEL      93176080
OPEL      93177438
VAUXHALL      93 170 598
VAUXHALL      93 176 080
CHEVROLET      93 170 598
CHEVROLET      93 176 080

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349801A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu