Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 140km » RX349892A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 2.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349892A0 FTE automotive GmbH

RX349892A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX349892A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyMANDO
parzyste numery artykułówRX349891A0
nr EAN4028569716015
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8634006 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8834005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349892A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349892A0
numery OEM:
HYUNDAI      58230-3K050
HYUNDAI      58230-3K150
HYUNDAI      58230-3K350
HYUNDAI      58230-3K500
HYUNDAI      58311-3KA00
HYUNDAI      58311-3KA02
HYUNDAI      58311-3KA04
HYUNDAI      58311-3KA10
HYUNDAI      58311-3KA35
HYUNDAI      58311-3KAA0
KIA      582303K050
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349892A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.