Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX369801A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX369801A0 FTE automotive GmbH

RX369801A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX369801A0

Średnica tłoka [mm] 36
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX369802A0
nr EAN 4028569439983

skład zestawu:
RKS8636024 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836025 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX369801A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX369801A0 OPEL ASTRA G 1.2 16V 65KM, 1.6 75KM 98-00, 1.7CDTI 80KM 03-05, 1.8 110KM 03-05 TYŁ LEWY
numery OEM:
OPEL      542011
OPEL      542465
OPEL      5542273
OPEL      93170604
OPEL      93176082
OPEL      93177442
VAUXHALL      93 170 604
VAUXHALL      93 176 082
CHEVROLET      93 170 604
CHEVROLET      93 176 082

Zastosowanie Zacisk hamulca RX369801A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu