Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro (2014.11-2018.10) 184km » RX479803A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi Q3 (8ub, 8ug) 2.0 Tdi Quattro (2014.11-2018.10) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX479803A0 FTE automotive GmbH

RX479803A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX479803A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]47
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX479804A0
nr EAN4028569500942

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX479803A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX479803A0 CHRYSLER
numery OEM:
CHRYSLER      05093181AA
CHRYSLER      05093181AB
CHRYSLER      5093181AA
CHRYSLER      5093181AB
JEEP      05093181AA
JEEP      5093181AA
JEEP      K05093,181AA
zamienniki:
ADA104807
brak
BLUE PRINT
DC83868
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
343868
brak
KAWE
38176200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX479803A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu