Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX549891A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX549891A0 FTE automotive GmbH

RX549891A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX549891A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Rozstaw śrub mocujących [mm] 162
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów RX549892A0
nr EAN 4028569669649

skład zestawu:
RKS8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8823026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX549891A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C; FIAT 500L, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO 0.9-2.0D 10.01-
numery OEM:
FIAT      51829342
FIAT      51872461
FIAT      52040996
FIAT      71754247
FIAT      71754248
FIAT      71777279
FIAT      71793144
FIAT      71797977
FIAT      735492241
FIAT      77363933
FIAT      77365008
OPEL      542206
OPEL      542405
OPEL      5542097
OPEL      93189801
OPEL      95511301
OPEL      95516258
OPEL      95522653
VAUXHALL      93189801
VAUXHALL      95511301
VAUXHALL      95516258

Zastosowanie Zacisk hamulca RX549891A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu