Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 145 |
Długość 1 [mm] | 103,5 |
Długość 2 [mm] | 23,5 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 4029416175450 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5719012 HERTH+BUSS JAKOPARTS
ISUZU | 8-97143-674-1 | |
OPEL | 12 14 052 | |
OPEL | 12 14 459 | |
OPEL | 93186025 | |
OPEL | 97143674 | |
VAUXHALL | 12 14 052 | |
VAUXHALL | 12 14 459 | |
VAUXHALL | 93186025 | |
VAUXHALL | 97143674 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5719012 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.