Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » T2013 hutchinson

Rolka napinająca paska wieloklinowego T2013 HUTCHINSON

T2013 Rolka napinająca paska wieloklinowego HUTCHINSON
hutchinson T2013

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

T2013

numer części:

T2013

producent:

HUTCHINSON

Szerokość [mm] 25,50
Średnica [mm] 60,00
nr EAN 3159750650373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego T2013 HUTCHINSON

Napinacz paska wielorowkowego pasuje do: VOLVO S40 I, V40, MITSUBISHI CARISMA, RENAULT CLIO II, ESPACE III, KANGOO, LAGUNA I, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.9D 07.95-
numery OEM:
MITSUBISHI      MD852898
RENAULT      7700102395
VOLVO      30852898

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego T2013 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego T2013 HUTCHINSON:

Marcin, Bilcza
2020-03-05
 5/5
Dobry katalog do doboru części, dobrałem sobie sam T4034

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.