Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0061 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0061 10 INA

529 0061 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0061 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 975
Ilość żeber 6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] 8
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Koła pasowe z kołem pasowym wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108958464

skład zestawu:
534 0075 20 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0059 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
544 0079 10 Koło pasowe, wał korbowy
FB 6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0061 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, C2, C3 I, C3 II, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I; MINI (R56) 1.4D/1.6D 02.02-
numery OEM:
BMW      11 23 7 801 979
BMW      11 28 7 795 037
BMW      11 28 7 798 112
BMW      11 28 7 807 229
BMW      11237801979
BMW      11287795037
BMW      11287798112
BMW      11287807229
BMW      12 31 7 794 970
BMW      12 31 7 806 779
BMW      12317794970
BMW      12317806779
BMW      7 794 970
BMW      7 795 037
BMW      7 806 779
BMW      7 807 229
BMW      7794970
BMW      7795037
BMW      7806779
BMW      7807229
CITROËN      0515 R0
CITROËN      0515 V0
CITROËN      0515.P8
CITROËN      0515.T0
CITROËN      0515.TO
CITROËN      0515.V4
CITROËN      0515.V7
CITROËN      0515.V8
CITROËN      0515P8
CITROËN      0515R0
CITROËN      0515T0
CITROËN      0515TO
CITROËN      0515V0
CITROËN      0515V4
CITROËN      0515V7
CITROËN      0515V8
CITROËN      16 114 256 80
CITROËN      16 138 379 80
CITROËN      1611425680
CITROËN      1613837980
CITROËN      5705 AS
CITROËN      5705 EY
CITROËN      5705 NH
CITROËN      5705AS
CITROËN      5705EY
CITROËN      5705NH
CITROËN      5750.FV
CITROËN      5750.FW
CITROËN      5750.VN
CITROËN      5750.YQ
CITROËN      5750.YS
CITROËN      5750FV
CITROËN      5750FW
CITROËN      5750VN
CITROËN      5750YQ
CITROËN      5750YS
CITROËN      5751.86
CITROËN      5751.F9
CITROËN      5751.G2
CITROËN      5751.H6
CITROËN      575186
CITROËN      5751F9
CITROËN      5751G2
CITROËN      5751H6
CITROËN      96 423 837 80
CITROËN      96 423 839 80
CITROËN      96 460 654
CITROËN      96 460 654 80
CITROËN      96 463 218
CITROËN      96 463 218 80
CITROËN      9642383780
CITROËN      9642383980
CITROËN      96460654
CITROËN      9646065480
CITROËN      96463218
CITROËN      9646321880
PEUGEOT      0515 R0
PEUGEOT      0515 V0
PEUGEOT      0515.P8
PEUGEOT      0515.T0
PEUGEOT      0515.TO
PEUGEOT      0515.V4
PEUGEOT      0515.V7
PEUGEOT      0515.V8
PEUGEOT      0515P8
PEUGEOT      0515R0
PEUGEOT      0515T0
PEUGEOT      0515TO
PEUGEOT      0515V0
PEUGEOT      0515V4
PEUGEOT      0515V7
PEUGEOT      0515V8
PEUGEOT      16 114 256 80
PEUGEOT      16 138 379 80
PEUGEOT      1611425680
PEUGEOT      1613837980
PEUGEOT      5705 AS
PEUGEOT      5705 EY
PEUGEOT      5705 NH
PEUGEOT      5705AS
PEUGEOT      5705EY
PEUGEOT      5705NH
PEUGEOT      5750.FV
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750.VN
PEUGEOT      5750.YQ
PEUGEOT      5750.YS
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
PEUGEOT      5751.86
PEUGEOT      5751.F9
PEUGEOT      5751.G2
PEUGEOT      5751.H6
PEUGEOT      575186
PEUGEOT      5751F9
PEUGEOT      5751G2
PEUGEOT      5751H6
PEUGEOT      96 423 837 80
PEUGEOT      96 423 839 80
PEUGEOT      96 460 654
PEUGEOT      96 460 654 80
PEUGEOT      96 463 218
PEUGEOT      96 463 218 80
PEUGEOT      9642383780
PEUGEOT      9642383980
PEUGEOT      96460654
PEUGEOT      9646065480
PEUGEOT      96463218
PEUGEOT      9646321880
MINI      11 23 7 801 979
MINI      11 28 7 795 037
MINI      11 28 7 798 112
MINI      11 28 7 807 229
MINI      11237801979
MINI      11287795037
MINI      11287798112
MINI      11287807229
MINI      12 31 7 794 970
MINI      12 31 7 806 779
MINI      12317794970
MINI      12317806779
MINI      7 794 970
MINI      7 795 037
MINI      7 806 779
MINI      7 807 229
MINI      7794970
MINI      7795037
MINI      7806779
MINI      7807229

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0061 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0061 10 INA:

2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0061 10zobacz instrukcję montażu 529 0061 10zobacz instrukcję montażu 529 0061 10zobacz instrukcję montażu 529 0061 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.