Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » CS-846 japanparts

Cylinderek hamulcowy CS-846 JAPANPARTS

CS-846 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CS-846

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
Otwór Ø 1 [mm] 19
Średnica zabudowy [mm] 19,8
nr EAN 8033001309157

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-846 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-846
numery OEM:
ALFA ROMEO      71742838
FIAT      71742838
FIAT      71768443
FIAT      71768649
FIAT      71768752
OPEL      04708604
OPEL      4701545
OPEL      4708604
OPEL      95516391
OPEL      95521081
SUZUKI      53401-62J00
SUZUKI      5340162J00000
SUZUKI      5340162J01
SUZUKI      5340162J01000
SUZUKI      5340162J10
SUZUKI      5340162J11000
VAUXHALL      93193435

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-846 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.