Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-110 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-110 JAPANPARTS

KDK-110 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-110
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-110
KDK-110
432.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

KDK-110

producent:

JAPANPARTS

Układ rozrządu dla silników bez układu rozrządu ze zmiennymi fazami
nr EAN 8033001775419

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-110 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-110 NISSAN ALMERA II 1.5 01-
numery OEM:
NISSAN      13021-4M501
NISSAN      13024-4M510
NISSAN      130247J600
NISSAN      13028-4M511
NISSAN      13028-4M512
NISSAN      130284M502
NISSAN      130284M51A
NISSAN      13070-AU000
NISSAN      130704M500
NISSAN      13085-4M500
NISSAN      13085-4M511
NISSAN      130855M000
NISSAN      130857J610
NISSAN      13091-4M500
NISSAN      130915M000
zamienniki:
J1191011
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KCK110
brak
ASHIKA

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-110 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.