Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Kia SORENTO II (XM) 2.0 CRDi 4WD (2010.11-???) 150km » PF-267 japanparts
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii (xm) 2.0 Crdi 4wd (2010.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-267 JAPANPARTS

PF-267 Pompa hamulcowa JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-267

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
zastąpiony przez PF-268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-267 JAPANPARTS

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
J3102083
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3102084
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BMT-004
brak
AISIN
BMT-007
brak
AISIN
1734
brak
LPR
4008279
brak
GIRLING
4008380
brak
GIRLING
68-02-267
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-267 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.