Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco DAILY II Platforma / podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km » TF-K11 japanparts
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-K11 JAPANPARTS

TF-K11 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

TF-K11

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]590
Średnica wewnętrzna [mm]10
Średnica wewnętrzna 1 [mm]9
nr EAN8033001323696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-K11 JAPANPARTS

PRZEWÓD HAM JAPANPARTS TF-K11
numery OEM:
HYUNDAI      K56A43980A
KIA      0K55243980B
KIA      0K55243980C
KIA      0K56A43980A

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-K11 JAPANPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.