Wersja silnika | dla silników z kołem zamachowym dwumasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
Maks. kąt przyłożenia [stopień] | 18 |
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia) | 7 |
maks. luz pochylenia [mm] | 2,9 |
nr EAN | 5908242690674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC015 KAMOKA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
02A141165B, 02A141165G, 02A141165M, 03L141015P
02A141165D, 02A141165A, 02A141165B, 02A141165E, 02A141165G, 02A141165M, 03L105266E, 03L141015P
SEAT | 02A141165B | |
SEAT | 02A141165G | |
SEAT | 02A141165M | |
SEAT | 03L141015P | |
SKODA | 02A 141 165 D | |
SKODA | 02A141165A | |
SKODA | 02A141165B | |
SKODA | 02A141165E | |
SKODA | 02A141165G | |
SKODA | 02A141165M | |
SKODA | 03L105266E | |
SKODA | 03L141015P | |
VAG | 02A141165A | |
VAG | 02A141165B | |
VAG | 02A141165D | |
VAG | 02A141165E | |
VAG | 02A141165G | |
VAG | 02A141165M | |
VAG | 03G105266AL | |
VAG | 03G105266BA | |
VAG | 03G105266E | |
VAG | 03G141015F | |
VAG | 03G141015G | |
VAG | 03G141015N | |
VAG | 03L105266E | |
VAG | 03L141015P | |
VAG | 06F141015B |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC015 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC015 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.