Wersja silnika | dla silników z kołem zamachowym dwumasowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła | |
Maks. kąt przyłożenia [stopień] | 16 | |
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia) | 6 | |
maks. luz pochylenia [mm] | 1,6 | |
nr EAN | 5908242691411 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC099 KAMOKA
AUDI | 012141165A | |
AUDI | 012141165B | |
AUDI | 012141165D | |
AUDI | 012141165E | |
AUDI | 013 141 165 | |
AUDI | 01E141165A | |
AUDI | 01E141165B | |
AUDI | 01E141165D | |
AUDI | 028141117 | |
AUDI | 028141117 X | |
AUDI | 050141033N | |
AUDI | 058 105 266 F | |
AUDI | 058 105 266 G | |
AUDI | 058 105 266 K | |
AUDI | 058105266 | |
AUDI | 058105266C | |
AUDI | 06B 105 266 C | |
AUDI | 06B 105 266 D | |
AUDI | 06B105266E | |
AUDI | 06B105266F | |
AUDI | 06B141031G | |
AUDI | 06B141031K | |
AUDI | 06B141031P | |
AUDI | 06B141117B | |
AUDI | 06B141117D | |
AUDI | 0A3141165 | |
AUDI | 0B1141165 | |
AUDI | 0B1141165G | |
AUDI | 0B4198165A | |
AUDI | 58141031C | |
AUDI | 6B141031E | |
AUDI | 6B141031F | |
SEAT | 058105266H | |
SEAT | 06B105266A | |
SKODA | 058105266H | |
VOLKSWAGEN | 012141165A | |
VOLKSWAGEN | 012141165B | |
VOLKSWAGEN | 012141165D | |
VOLKSWAGEN | 012141165E | |
VOLKSWAGEN | 013 141 165 | |
VOLKSWAGEN | 01E141165A | |
VOLKSWAGEN | 01E141165B | |
VOLKSWAGEN | 01E141165D | |
VOLKSWAGEN | 028141117 | |
VOLKSWAGEN | 028141117 X | |
VOLKSWAGEN | 050141033N | |
VOLKSWAGEN | 058 105 266 F | |
VOLKSWAGEN | 058 105 266 G | |
VOLKSWAGEN | 058 105 266 H | |
VOLKSWAGEN | 058 105 266 K | |
VOLKSWAGEN | 058105266 | |
VOLKSWAGEN | 058105266C | |
VOLKSWAGEN | 06B 105 266 A | |
VOLKSWAGEN | 06B 105 266 C | |
VOLKSWAGEN | 06B 105 266 D | |
VOLKSWAGEN | 06B105266E | |
VOLKSWAGEN | 06B105266F | |
VOLKSWAGEN | 06B141031G | |
VOLKSWAGEN | 06B141031K | |
VOLKSWAGEN | 06B141031P | |
VOLKSWAGEN | 06B141117B | |
VOLKSWAGEN | 06B141117D | |
VOLKSWAGEN | 0A3141165 | |
VOLKSWAGEN | 0B1141165 | |
VOLKSWAGEN | 0B1141165G | |
VOLKSWAGEN | 0B4198165A | |
VOLKSWAGEN | 58141031C | |
VOLKSWAGEN | 6B141031E | |
VOLKSWAGEN | 6B141031F | |
VAG | 012141165A | |
VAG | 012141165B | |
VAG | 012141165D | |
VAG | 012141165E | |
VAG | 01E141165A | |
VAG | 01E141165B | |
VAG | 01E141165D | |
VAG | 028141117 X | |
VAG | 050141033N | |
VAG | 058 105 266 F | |
VAG | 058 105 266 G | |
VAG | 058 105 266 K | |
VAG | 058105266C | |
VAG | 058105266F | |
VAG | 058105266G | |
VAG | 058105266H | |
VAG | 058105266K | |
VAG | 06B 105 266 C | |
VAG | 06B 105 266 D | |
VAG | 06B105266A | |
VAG | 06B105266C | |
VAG | 06B105266D | |
VAG | 06B105266E | |
VAG | 06B105266F | |
VAG | 06B141031G | |
VAG | 06B141031K | |
VAG | 06B141031P | |
VAG | 06B141117B | |
VAG | 06B141117D | |
VAG | 0A3141165 | |
VAG | 0B1141165 | |
VAG | 0B1141165G | |
VAG | 0B4198165A | |
VAG | 13141165 | |
VAG | 28141117 | |
VAG | 58105266 | |
VAG | 58141031C | |
VAG | 6B141031E | |
VAG | 6B141031F | |
FAW-AUDI | 058 105 266 H | |
FAW-AUDI | 06B 105 266 A |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC099 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC099 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.