Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46364 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46364 LPR

6T46364 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46364

numer części:

6T46364

producent:

LPR

Długość [mm] 292
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8032532079478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46364 LPR

numery OEM:
NISSAN      4620489914
NISSAN      4621040R00
NISSAN      4621040R10
NISSAN      4621061A00
NISSAN      4621061A10
NISSAN      4621101A08
NISSAN      4621179908
NISSAN      4621189908
NISSAN      4621301A13
NISSAN      4621301A14
NISSAN      4621309914
NISSAN      4621368813
NISSAN      4621379913
NISSAN      4621379914
NISSAN      4621389913
NISSAN      4621389914
NISSAN      4621401A14
NISSAN      4621479913
NISSAN      4621479914
NISSAN      4621489914

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46364 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.