Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A5 kabriolet (8F7) 1.8 TFSI (2009.09-2012.03) 160km » 6T46573 lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 1.8 Tfsi (2009.09-2012.03) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46573 LPR

6T46573 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46573

numer części:

6T46573

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]440
Rozmiar gwintu 1F10X1
Rozmiar gwintu 2M10X1
nr EAN8032532081365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46573 LPR

numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060714552
ALFA ROMEO      0046448591
ALFA ROMEO      0060518410
ALFA ROMEO      0060540018
ALFA ROMEO      0060588015
ALFA ROMEO      007729198
ALFA ROMEO      60540018
FIAT      0000046421964
FIAT      71736965
FIAT      7729198
LANCIA      7729198

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46573 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.