Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T48261 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T48261 LPR

6T48261 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T48261

numer części:

6T48261

producent:

LPR

Długość [mm] 805
Rozmiar gwintu 2 12
Rozmiar gwintu 1 M10X1
nr EAN 8032928092500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48261 LPR

numery OEM:
AUDI      1J0611764AD
AUDI      1J0611764D
AUDI      1J0611764F
AUDI      1J0611764K
AUDI      1J0611764R
SEAT      1J0611764AD
SEAT      1J0611764D
SEAT      1J0611764F
SEAT      1J0611764R
SKODA      1J0611764AD
SKODA      1J0611764D
SKODA      1J0611764F
SKODA      1J0611764R
VOLKSWAGEN      1J0611764AD
VOLKSWAGEN      1J0611764D
VOLKSWAGEN      1J0611764F
VOLKSWAGEN      1J0611764K
VOLKSWAGEN      1J0611764R

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48261 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.