Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T48624 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T48624 LPR

6T48624 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T48624

numer części:

6T48624

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 580
Rozmiar gwintu 1 10
nr EAN 8032928157087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48624 LPR

numery OEM:
AUDI      1J0611701B
AUDI      1J0611701C
AUDI      1J0611701E
AUDI      1J0611701G
AUDI      1J0611701M
SEAT      1J0611701B
SEAT      1J0611701C
SEAT      1J0611701E
SEAT      1J0611701G
SKODA      1J0611701B
SKODA      1J0611701C
SKODA      1J0611701G
SKODA      1J0611701M
VOLKSWAGEN      1J0611701B
VOLKSWAGEN      1J0611701C
VOLKSWAGEN      1J0611701D
VOLKSWAGEN      1J0611701E
VOLKSWAGEN      1J0611701G

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48624 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.