Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 53 |
Długość 2 [mm] | 24,5 |
Długość całkowita [mm] | 92,9 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063134499 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900017304 MAGNETI MARELLI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
7700100558, 8200423224, 8671012306
09110945, 4402945, 9110945
OPEL | 09110945 | |
OPEL | 4402945 | |
OPEL | 9110945 | |
RENAULT | 77 00 100 558 | |
RENAULT | 82 00 423 224 | |
RENAULT | 8671012306 | |
VAUXHALL | 9110945 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900017304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.