Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 360219130274 magneti marelli

Pompa hamulcowa 360219130274 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSM0274

numer części:

360219130274

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 22
nr EAN 8001063368245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130274 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      9948586
FIAT      9949543
FIAT      9949547
FIAT      9949548
zamienniki:
0 204 123 604
brak
BOSCH
0 204 123 533
brak
BOSCH
39-0044
KAGER
FHM1053
brak
FERODO
H229016.2.1
brak
FTE automotive GmbH
61167X
brak
A.B.S.
H229015.2.1
brak
FTE automotive GmbH
4005528
brak
GIRLING
4006684
brak
GIRLING
4006685
brak
GIRLING
4006686
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130274 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.