Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000107 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA 519700000107 MAGNETI MARELLI

519700000107 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2151

numer części:

519700000107

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 105
Natężenie prądu [A] 5,3
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 242,5 / 143,3
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 123 / 108,75
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna / gaz (dwupaliwowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063965499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000107 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: SEAT MII, SKODA CITIGO, VW LOAD UP, UP! 1.0/1.0CNG 08.11-11.23
numery OEM:
SEAT      1S0919051
SEAT      1S0919051A
SEAT      1S0919051B
SEAT      1S0919087
SKODA      1S0919051
SKODA      1S0919051A
SKODA      1S0919051B
SKODA      1S0919087
VOLKSWAGEN      1S0919051
VOLKSWAGEN      1S0919051A
VOLKSWAGEN      1S0919051B
VOLKSWAGEN      1S0919087

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000107 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.