Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943312171010 magneti marelli

Alternator 943312171010 MAGNETI MARELLI

337.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1217

numer części:

943312171010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
nr EAN 8001063641850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943312171010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, MAZDA 121 III 1.8D 02.93-04.03

Alternator 943312171010 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Alternator 943312171010 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

R97AB10300AE, R97AB10300AD, 97AB10300AE, 97AB10300AD, 97AB10300AC, 97AB10300AB, 97AB10300AA, 96FF10300DC, 96FF10300DB, 95VW4A286BA, 1136152, 1107446, 1071383, 1066407, 1066047, 1032139, 1015821, 1001869

MAZDA

1E0718300

numery OEM:
FORD      1001869
FORD      1015821
FORD      1032139
FORD      1066047
FORD      1066407
FORD      1071383
FORD      1107446
FORD      1136152
FORD      95VW4A286BA
FORD      96FF10300DB
FORD      96FF10300DC
FORD      97AB10300AA
FORD      97AB10300AB
FORD      97AB10300AC
FORD      97AB10300AD
FORD      97AB10300AE
FORD      R97AB10300AD
FORD      R97AB10300AE
MAZDA      1E07-18-300
zamienniki:

Zastosowanie Alternator 943312171010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943312171010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów