Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Parametr | SOV30X237A |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
nr EAN | 5900427349049 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AHX007MT MAGNUM TECHNOLOGY
OPEL | 22 081 177 | |
OPEL | 22 081 231 | |
OPEL | 4 26 218 | |
OPEL | 4 36 004 | |
OPEL | 4 36 008 | |
OPEL | 4 36 009 | |
OPEL | 4 36 029 | |
OPEL | 4 36 030 | |
OPEL | 4 36 035 | |
OPEL | 4 36 054 | |
OPEL | 4 36 064 | |
OPEL | 4 36 071 | |
OPEL | 4 36 072 | |
OPEL | 4 36 195 | |
OPEL | 4 36 200 | |
OPEL | 4 36 217 | |
OPEL | 4 36 224 | |
OPEL | 4 36 233 | |
OPEL | 4 36 595 | |
OPEL | 4 36 598 | |
OPEL | 4 36 599 | |
OPEL | 72 118 762 | |
OPEL | 72 118 763 | |
OPEL | 72 118 772 | |
OPEL | 72 118 777 | |
OPEL | 90 006 328 | |
OPEL | 90 007 587 | |
OPEL | 90 007 588 | |
OPEL | 90 094 803 | |
OPEL | 90 140 353 | |
OPEL | 90 141 851 | |
OPEL | 90 295 478 | |
OPEL | 90 304 471 | |
OPEL | 90 342 270 | |
OPEL | 90 348 212 | |
OPEL | 90 348 397 | |
OPEL | 90 348 400 | |
OPEL | 90 349 893 | |
OPEL | 90 349 894 | |
OPEL | 90 349 895 | |
OPEL | 90 350 737 | |
OPEL | 90 350 738 | |
OPEL | 90 372 072 | |
OPEL | 90 372 074 | |
OPEL | 90 372 079 | |
OPEL | 90 374 181 | |
OPEL | 90 442 879 | |
OPEL | 90 442 885 | |
OPEL | 90 511 720 | |
OPEL | 90 511 768 | |
OPEL | 90 511 769 | |
DAEWOO | 7455025 | |
DAEWOO | 90272953 | |
DAEWOO | 90373164 | |
DAEWOO | 90373165 | |
DAEWOO | 96 208 557 | |
DAEWOO | 96 208 558 | |
DAEWOO | 96 226 990 | |
DAEWOO | 96179845 | |
DAEWOO | 96187422 | |
DAEWOO | 96187423 | |
DAEWOO | 96246626 |
Zastosowanie Amortyzator AHX007MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AHX007MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.