Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel KADETT E Kombi (T85) 1.6 i (C15, C35, D15, D35) (1986.09-1991.08) 75km » ACP 825 000P mahle
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.6 I (c15, C35, D15, D35) (1986.09-1991.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P MAHLE

ACP 825 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 825 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P
ACP 825 000P
mahle ACP 825 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351110401, 70817403, 8FK 351 110-401, ACP 825 000S

numer części:

ACP 825 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6SEU16C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
ID głowicy cylindra (sprężarka)PAD
nr EAN4057635032681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012303511
MERCEDES-BENZ      0012309011
MERCEDES-BENZ      0022301311
MERCEDES-BENZ      0022304711
MERCEDES-BENZ      A 001 230 35 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 90 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 13 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 47 11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 825 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.