Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0131 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131 MAXGEAR

48-0131 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0131
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2144

numer części:

48-0131

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych Saginaw
Ø koła pasowego [mm] 130
Ilość żeber 6
Ilość połączeń 2
Ciężar netto [kg] 2,4
nr EAN 5901619592946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. PEUGEOT 206 1,0 02-07 95BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

26096948, 40074E, 4007JS, 4007V5, 9631411580, 9632252880, 9636271680, 9636868880

CITROËN

4007AS, 4007JN, 4007JS, 4007LJ, 4007Z6, 9632252880, 9636271680

numery OEM:
CITROËN      4007AS
CITROËN      4007JN
CITROËN      4007JS
CITROËN      4007LJ
CITROËN      4007Z6
CITROËN      9632252880
CITROËN      9636271680
PEUGEOT      26096948
PEUGEOT      40074E
PEUGEOT      4007JS
PEUGEOT      4007V5
PEUGEOT      9631411580
PEUGEOT      9632252880
PEUGEOT      9636271680
PEUGEOT      9636868880
zamienniki:
QSRPA354
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0131 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.