Sonda lambda | ogrzewana |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 640 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
dla numeru OE | 25324206 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81502 MEAT&DORIA
ALFA ROMEO | 55561425 | |
FIAT | 55561425 | |
LANCIA | 55561425 | |
OPEL | 0855341 | |
OPEL | 0855353 | |
OPEL | 0855360 | |
OPEL | 0855375 | |
OPEL | 0855523 | |
OPEL | 090530068 | |
OPEL | 090543281 | |
OPEL | 093189974 | |
OPEL | 855341 | |
OPEL | 855353 | |
OPEL | 855360 | |
OPEL | 855375 | |
OPEL | 855523 | |
OPEL | 90530068 | |
OPEL | 90543281 | |
OPEL | 93189974 |
Zastosowanie Sonda lambda 81502 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81502 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.