Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 05-0603 metelli cifam

Pompa hamulcowa 05-0603 METELLI CIFAM

05-0603 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0603

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Aluminium
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 23,81
nr EAN 8032747053072

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0603 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0603 VW LT 28-35 II 2.3 143KM 96-06, 2.5TDI 01-06 ŚR23.81

Pompa hamulcowa 05-0603 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 05-0603 producenta METELLI CIFAM

VOLKSWAGEN

2D0611019E

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2D0 611 019E

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0603 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0603 METELLI CIFAM:

ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.