Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro (2009.11-2012.03) 180km » AL-BJ-0032 moog
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Quattro (2009.11-2012.03) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza AL-BJ-0032 MOOG

AL-BJ-0032 Sworzeń wahacza MOOG
moog AL-BJ-0032
Sworzeń wahacza AL-BJ-0032
AL-BJ-0032

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

AL-BJ-0032

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]39
Wysokość [mm]99
Wymiar gwintuM12X1.5
Wymiar stożka [mm]18
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN5010874762374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza AL-BJ-0032 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 18mm) pasuje do: ALFA ROMEO 75, 90, ALFETTA, GTV 1.6-3.0 01.75-12.92
numery OEM:
ALFA ROMEO      116002101907
ALFA ROMEO      60521235
ALFA ROMEO      60521236
ALFA ROMEO      60521237
FIAT      60521236
LANCIA      60521236

Zastosowanie Sworzeń wahacza AL-BJ-0032 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza AL-BJ-0032 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.