Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 32,5 |
Wysokość [mm] | 54 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6 |
Szerokość opakowania [cm] | 4 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 4044197314539 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza SE-SB-0100 MOOG
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
6Q0407182A
6Q0407182A
6Q0407182A
SEAT | 6Q0 407 182 A | |
SKODA | 6Q0 407 182 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 182 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza SE-SB-0100 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza SE-SB-0100 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.