Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 380 | |
nr EAN | 087295103869 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0386 NGK
ALFA ROMEO | 96 35 978 280 | |
ALFA ROMEO | 96359782 | |
CITROËN | 1618 Z7 | |
CITROËN | 1628 CW | |
CITROËN | 1628 HR | |
CITROËN | 96 229 974 | |
CITROËN | 96 229 997 | |
FIAT | 96 35 978 280 | |
FIAT | 96359782 | |
LANCIA | 96 35 978 280 | |
LANCIA | 96359782 | |
PEUGEOT | 1618.Z7 | |
PEUGEOT | 1628 CW | |
PEUGEOT | 1628 HR | |
PEUGEOT | 96 229 974 | |
PEUGEOT | 96 229 997 | |
RENAULT | 96 35 978 280 | |
DACIA | 96 35 978 280 | |
FERRARI | 96 35 97 82 | |
FERRARI | 96 35 978 280 | |
MASERATI | 96 35 97 82 | |
MASERATI | 96 35 978 280 |
Zastosowanie Sonda lambda 0386 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0386 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.