Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 III Break (RW_) 3.0 HDi 240 (RWX8CA) (2009.04-2014.10) 241km » 2133148 nk
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii Break (rw_) 3.0 Hdi 240 (rwx8ca) (2009.04-2014.10) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133148 NK

2133148 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2133148

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133147
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
nr EAN5703858932923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133148 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB P. X204 2,0-3,0 4-MATIC 08-15 PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 421 42 81
MERCEDES-BENZ      A204 421 42 81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133148 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu