Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2145180 nk

Zacisk hamulca 2145180 NK

2145180 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2145180

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2145179
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AKEBONO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 63
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 275
nr EAN 5703858718343

skład zestawu:
8645043 Tłoczek, zacisk hamulca
8845043 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2145180 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA P. AVENSIS VERSO 2,0-2,4 VVT-I 01-09 PR

Zacisk hamulca 2145180 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zacisk hamulca 2145180 producenta NK

TOYOTA

4773044020, 4773044021

numery OEM:
TOYOTA      47730 44 020
TOYOTA      47730 44 021

Zastosowanie Zacisk hamulca 2145180 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu