Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BC-1369R optimal

Zacisk hamulca BC-1369R OPTIMAL

BC-1369R Zacisk hamulca OPTIMAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BC-1369R

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ograniczenia producenta TRW
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez ramy mocującej
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 23
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 315
parzyste numery artykułów BC-1369L
Jakość Remanufactured
Średnica tłoka cylindra [mm] 41
nr EAN 4058787168891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BC-1369R OPTIMAL

numery OEM:
OPEL      13275932
OPEL      13338350
OPEL      13343566
OPEL      13370460
OPEL      13370468
OPEL      542124
OPEL      542137
OPEL      542174
OPEL      542178
OPEL      542188
SAAB      13338350
SAAB      13343566
VAUXHALL      13275932
VAUXHALL      13343566
VAUXHALL      13370460
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BC-1369R OPTIMAL w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu