Masa [g] | 110 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
nr EAN | 8033989000534 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1612 ORIGINAL IMPERIUM
AUDI | 8E0501541 | |
AUDI | 8E0501541J | |
AUDI | 8E0501541Q | |
AUDI | 8E0501541S | |
SEAT | 8E0501541 | |
SEAT | 8E0501541J | |
SEAT | 8E0501541Q | |
SEAT | 8E0501541S | |
SKODA | 8E0501541 | |
SKODA | 8E0501541J | |
SKODA | 8E0501541Q | |
SKODA | 8E0501541S | |
VOLKSWAGEN | 8E0501541 | |
VOLKSWAGEN | 8E0501541J | |
VOLKSWAGEN | 8E0501541Q | |
VOLKSWAGEN | 8E0501541S |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1612 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.