Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 60532 original imperium

Przewód hamulcowy elastyczny 60532 ORIGINAL IMPERIUM

60532 Przewód hamulcowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

60532

Strona zabudowy z tyłu
Długość [mm] 187
Masa [g] 75
Gwintowana złączka M - F
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 10
Skok gwintu 1 [mm] 1
Skok gwintu 2 [mm] 1
nr EAN 8033989148526

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 60532 ORIGINAL IMPERIUM

numery OEM:
AUDI      7M0611776B
AUDI      7M0611776C
FORD      1044504
FORD      7328444
FORD      95VW2282BC
SEAT      7M0611776B
SEAT      7M0611776C
SEAT      7M3611776A
SKODA      7M0611776B
SKODA      7M0611776C
VOLKSWAGEN      7M0611776B
VOLKSWAGEN      7M0611776C
VOLKSWAGEN      7M3611776A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 60532 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 60532 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.