Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 20C3010-OYO oyodo

termostat 82/tama/ 20C3010-OYO OYODO

20C3010-OYO termostat 82/tama/ OYODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

20C3010-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 20C3010-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: TERMOSTAT 82/TAMA/
Opis: MAZDA XEDOS-6 CA12 01.1992-> ,3 BK 07.2002-> ,6 GG 07.2002-> ,626 GE,GE74,GF 08.1991-> ,626 WAGON GW 10.1997-> ,6 KOMBI GY 07.2002-> ,929 HE 10.1995-> ,MPV LV,LW 06.1999-> ,MX3 EC13 05.1991->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : FS0515171
Numer dostawcy: 20C3010-OYO
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 82

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat 82/tama/ 20C3010-OYO OYODO

numery OEM:
SUZUKI      17600-83821
SUZUKI      17670-77E10
SUZUKI      17670-77E11
SUZUKI      8AGX-15-171
SUZUKI      8AK2-15-171
SUZUKI      FS05-15-171
SUZUKI      HE41-99-162A
SUZUKI      KL01-15-171
SUZUKI      KL01-15-171A
SUZUKI      KL01-15-171J
SUZUKI      L327-15-171
SUZUKI      L327-15-171A
SUZUKI      MD005317
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat 82/tama/ 20C3010-OYO OYODO w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.