Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BP880 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BP880 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BP880 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BP880

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BP880

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BP880 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów pasuje do: PERKINS BA 504.2, BB 504.2T pasuje do: ROVER MAESTRO, MONTEGO, MONTEGO ESTATE, CASE IH 500, CATERPILLAR T, V, COMPAIR WR, HOLDER B, LANDINI MF 3.152/BB
numery OEM:
AUSTIN      AHU2310
ROVER      RTC5312

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BP880 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.