Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BT200 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BT200 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BT200 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BT200
Uszczelka, głowica cylindrów BT200

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BT200

Ilość zębów:3
Grubość [mm]:1.420
Rodzaj uszczelnienia:uszczelka metalowo-włóknowa
od wartożci wysunięcia tłoka [mm]:0.681
do wartożci wysunięcia tłoka [mm]:0.740

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez BT201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BT200 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,42mm) pasuje do: FORD COURIER, ESCORT CLASSIC, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA III 1.8D 10.87-04.03
numery OEM:
FORD      1662937
FORD      6175356
FORD      6474025
FORD      89FF6051ABA
FORD      90FF6051ABA
FORD      90FF6051BBA

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BT200 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.