Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Seat LEON (1P1) 2.0 TFSI (2006.11-2011.05) 240km » 7.03703.37.0 pierburg
wybrany samochód: 
Seat Leon (1p1) 2.0 Tfsi (2006.11-2011.05) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.03703.37.0 PIERBURG

7.03703.37.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
782.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03703.37.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]45
Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Techniczny numer informacyjnySI 0092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.03703.37.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, POLO, POLO III 1.0/1.4/1.6 08.91-06.04
numery OEM:
SEAT      030 133 064 D
SKODA      030 133 064 D
VOLKSWAGEN      030 133 064 D

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.03703.37.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03703.37.0

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.