Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 (1995.07-1998.12) 230km » 1248.10 remsa
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.7 (1995.07-1998.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 1248.10 REMSA

1248.10 Klocki hamulcowe - komplet REMSA
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

D1627-8844, PCA124810

numer części:

1248.10

producent:

REMSA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Oznaczenie kontrolneE9 90R-01112/1676
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]155,2
Grubość [mm]18
Wysokość 1 [mm]64,7
Wysokość 2 [mm]59,4
System hamulcowyATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sprężyną
nr EAN8427975031174

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 1248.10 REMSA

numery OEM:
RENAULT      410605961R
RENAULT      440603905R
DACIA      410607115R
DACIA      8660000781

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 1248.10 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 1248.10 REMSA:

2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
2022-01-25
 5/5
Super klocki

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA