Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 1441.12 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 1441.12 REMSA

1441.12 Klocki hamulcowe - komplet REMSA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

PCA144112

numer części:

1441.12

producent:

REMSA

Oznaczenie kontrolne E990R-01112/2923
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 193
Grubość [mm] 20
Wysokość [mm] 73,8
Wysokość 2 [mm] 70,8
System hamulcowy ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 1441.12 REMSA

numery OEM:
AUDI      4G0698151B
AUDI      4G0698151G
AUDI      4G0698151R
AUDI      4H0698151M

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 1441.12 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 1441.12 REMSA:

2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-25
 5/5
Super klocki
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA