Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 543250375R renault

łożysko amort. renault nissan 543250375R RENAULT

543250375R łożysko amort. renault nissan RENAULT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

543250375R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 543250375R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko amortyzatora
Nazwa: ŁOŻYSKO AMORT. RENAULT NISSAN
Opis: MICRA MODUS
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200200017
Numer dostawcy: 543250375R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie łożysko amort. renault nissan 543250375R RENAULT

numery OEM:
RENAULT      54325-ED00A
RENAULT      54325-ED02A
RENAULT      543250375R
RENAULT      8200200017
RENAULT      8200948647

Zastosowanie łożysko amort. renault nissan 543250375R RENAULT w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).