Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5229 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5229 RUVILLE/FAG

5229 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5229

producent:

RUVILLE/FAG

Szerokość [mm]: 18,46
średnica zewnętrzna [mm]: 60
średnica wewnętrzna [mm]: 35
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 5292


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5229 RUVILLE/FAG

Cylinderek hamulcowy tył L/P SUBARU TREZIA TOYOTA VERSO S, YARIS 1.3/1.33/1.4D 11.10-

Najważniejszym podzespołem zawieszenia współczesnych aut są łożyska koła koncernu RUVILLE AUTOTEILE o oznaczeniu 5229.
Jakość tych części samochodowych z uwagi na kiepski stan dróg, jest istotnym parametrem. Poddawane sa one forsownym badaniom, które odbywają się na specjalnych stanowiskach badawczych. Nie do przecenienia jest jakość użytych w ich produkcji surowców.
Ocena wyników badań jest zadaniem wykwalifikowanych profesjonalistów z zakresu bezpieczeństwa a także technologów produkcji.

Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5229 potwierdzają jego bardzo doskonałą jakość i specjalne walory użytkowe.
numery OEM:
FORD      5008715
FORD      5010762

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5229 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.