Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5564 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5564 RUVILLE/FAG

5564 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5564

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 49,00
średnica zewnętrzna [mm]: 84,00
Szerokość [mm]: 48,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5564 RUVILLE/FAG

Cylinderek hamulcowy tył L TOYOTA CAMRY 3.0 08.96-11.01

Najważniejszym składnikiem zawieszenia współczesnego pojazdu są łożyska producenta RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5564.
Jakość tych części zamiennych z uwagi na nie najlepszy stan dróg, jest znaczącym parametrem. Poddawane sa one surowym testom, które odbywają się na zaawansowanych stanowiskach testowych. Nie w sposób przecenić jakości zastosowanych w ich wytworzeniu surowców.
Wyskoka jakość produktów koncernu RUVILLE AUTOTEILE jest ich oczkiem w głowie i firma ta dokłada niezbędnych wysiłków, aby była najwyższa.

Łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5564 wśród użytkowników ma ugruntowaną opinię jako część niezawodna i godna polecenia.
numery OEM:
OPEL      45 01 154
OPEL      4501154
OPEL      91 61 454
OPEL      9161454
RENAULT      77 01 205 416
RENAULT      7701205416
RENAULT      82 00 066 561
RENAULT      82 00 066 561[WB]
RENAULT      8200066561
VAUXHALL      91 61 454
VAUXHALL      9161454

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5564 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.