Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5825 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5825 RUVILLE/FAG

5825 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numery handlowe:

YS-101, YS101

numer części:

5825

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 34,99
średnica zewnętrzna [mm]: 66,00
Szerokość [mm]: 33,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5825 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5825

Firma RUVILLE AUTOTEILE, która jest wytwórcą części Łożysko 5825 , jest głównym wytwórcą auto części do układu zawieszenia i nie kwestionowanym graczem rynku motoryzacyjnego.
Zadaniem łożysk jest zredukowanie do minimum oporów toczenia pojazdu, a z powodu tego, że stan dróg pozostawia wiele do życzenia, istotna jest jakość tych auto części. Próby jakim są poddawane przeprowadzane są na zaawansowanych stanowiskach badawczych, a decydującym czynnikiem jest znakomita jakość użytych materiałów.
Wyniki badań poddawane są wnikliwej ocenie specjalistów bezpieczeństwa oraz technologów materiałowych.

Specjaliści twierdzą zdecydowanie, że łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5825 w najwyższym stopniu spełnia oczekiwania odnośnie bezpieczeństwa i jakości.
numery OEM:
FIAT      589 0991
FIAT      5890991
FIAT      71714466
FIAT      71714467
FIAT      755 8570
FIAT      755 8570[WB]
FIAT      7558570

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5825 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.