Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 1.8 (D21A) (1989.12-1994.03) 92km » 6606248 sasic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 1.8 (d21a) (1989.12-1994.03) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6606248 SASIC

6606248 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6606248

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]615
Rozmiar gwintu 1M10X100
Gwint wewnętrzny 1 [mm]10
dla numeru OE3AA611701A
nr EAN3660872437037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606248 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 615mm,śr. 10mm, M10x1) pasuje do: SKODA SUPERB II, VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 1.4-3.6 03.05-12.16
numery OEM:
SKODA      3AA611701A
VOLKSWAGEN      3AA611701A
VOLKSWAGEN      3C0611701B
VOLKSWAGEN      3C0611701H

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606248 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.