Średnica [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 25 |
Sterowanie rolką napinacza | automatyczny |
alternatywny zestaw naprawczy | VKM 37050-1 |
nr EAN | 7316572554166 |
Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 33320 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1611424380, 5751A7, 5751F6
1318336, 4M5Q6A228FD
1611424380, 9650542480, 9660484680
30684427
1611424380, 5751A7, 5751F6
1611424380, 9650542480
CITROËN | 16 114 243 80 | |
CITROËN | 5751.A7 | |
CITROËN | 5751.F6 | |
FIAT | 1611424380 | |
FIAT | 9650542480 | |
FIAT | 9660484680 | |
FORD | 1318336 | |
FORD | 4M5Q 6A228 FD | |
LANCIA | 1611424380 | |
LANCIA | 9650542480 | |
PEUGEOT | 16 114 243 80 | |
PEUGEOT | 5751.A7 | |
PEUGEOT | 5751.F6 | |
VOLVO | 30684427 |
Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 33320 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 33320 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.